приймальня - 044 351-42-01
 
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

Конспект мандрівника: Як без зусиль отримати компенсацію за відмінений або затриманий рейс

Пасажири в аеропорту

Липень 2018 року. Будапешт. Українець Дмитро Марунич приїхав до місцевого аеропорту, щоб полетіти додому до Києва. Але не так сталося, як гадалося. Виявилося, що його рейс авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» запізнюється на кілька годин. Чекати свій виліт в галасливому аеропорту задоволення не з приємних, так і не з дешевих. В результаті літак з Дмитром полетів до Києва з затримкою приблизно шість годин.

Знаючи про те, що за запізнення йому призначена компенсація, Дмитро Марунич вирішив спробувати звернутися до перевізника за захистом своїх прав. Але не бажаючи вплутуватися в бюрократичну переписку з авіакомпанією, турист обрав для цього посередника. Останнім часом на ринку авіаперевезень з’явилося кілька онлайн-сервісів, які беруть на себе весь процес спілкування з перевізником в таких ситуаціях. Детальніше...

У відпустку