приймальня - 044 351-42-01
 
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

МАУ поки явно конкурує за цінами з WizzAir і Ryanair – Рябікін

 

Після заходу в Україну Ryanairавіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" перейшла на гібридну модель і поки явно конкурує за цінами з лоукостами.

Про це в інтерв'ю ЕП заявив гендиректор аеропорту "Бориспіль" Павло Рябікін.

За словами Рябікіна, після виходу Ryanair на український ринок відбулося зниження вартості квитка, що означає зниження прибутковості на одного пасажира.

"МАУ пішла в гібридну модель і поки явно конкурує за цінами з WizzAir і Ryanair. Більш того, за такими напрямками як Польща МАУ дешевше, ніж WizzAir і Ryanair", - сказав він.

"Є ряд напрямків, де вони тримають навіть нижчі ціни. Тому, звичайно, це не могло не позначитися на фінансовому становищі (МАУ - ЕП). Напевно, цей результат - це в тому числі наслідок зниження ціни на квитки", - додав гендиректор, коментуючи негативний фінансовий результат МАУ.

Відповідаючи на питання про ефект від Ryanair для "Борисполя", Рябикин заявив, що з початку року ірландська авіакомпанія перевезла 194 тисячі пасажирів.

"А в аеропорту "Бориспіль" за цей час було обслуговано 3,3 млн пасажирів. Вони показують гарний приріст, але сказати, що це якийсь істотний фактор я не можу", - підсумував глава аеропорту.

Нагадаємо:

За 2018 рік МАУ перевезла понад 8 млн пасажирів, що на 15% більше, ніж 2017 року, та виконала 61,5 тис рейсів, перевищивши показник попереднього року майже на 10%.

При цьому збиток компаніїї в 2018 році в порівнянні з 2017 роком збільшився в 8,9 рази — до 2,696 мільярда гривень.

Більш детально читайте в матеріалі: Мільярдні збитки і борги: чи варто переживати за МАУ

Повну версію інтерв'ю з гендиректором "Борисполя" читайте на ЕП

Економічна правда