приймальня - 044 351-42-01
 
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

Перехід залізничних колій перед поїздом, що наближається, та у невстановлених місцях – основні причини загибелі сторонніх осіб на Придніпровській залізниці в 2016 році

Протягом 2016 року на Придніпровській магістралі травмувалися 88 осіб, не пов’язаних із виробництвом, у тому числі 55 – смертельно (проти 92 травмованих та 55 загиблих у 2015 році). Серед загиблих у минулому році є одна дитина, позаторік на залізничних об’єктах втратили життя 2 неповнолітніх, один був травмований.

Кількість громадян, які травмувалися на перегонах, проти 2015 року минулоріч скоротилася з 43 до 38 чоловік, а на території залізничних станцій зросла з 45 до 47 осіб.

Найбільшу кількість випадків невиробничого травматизму у 2016 році зафіксовано на станціях Верхньодніпровськ, Горяїнове, Дніпро, Дніпродзержинськ, Ігрень, Нижньодніпровськ, Нижньодніпровськ-Вузол, Сухачівка, Синельникове-2, Інгулець (Дніпропетровська область), Оріхівська, Таврійськ та Вільнянськ (Запорізька область). Остання є сумнозвісним лідером – три випадки травмування за рік, усі з летальним кінцем.

Найчастіше травмування громадян, насамперед зі смертельними наслідками, торік відбувалося у вечірні та нічні години – 41% (з 18:00 до 24:00), рідше з 12:00 до 18:00 (26%), з 06:00 до 12:00 (20%) та з 00:00 до 06:00 (13%).

Серед постраждалих на залізниці сторонніх осіб чоловіків майже вдвічі більше, ніж жінок – 58 проти 30. Переважна більшість травмованих (майже 60%) – це особи без постійного місця роботи або пенсіонери.

У 2016 році всі випадки невиробничого травматизму на Придніпровській магістралі сталися з вини самих постраждалих, зокрема через порушення ними правил безпечної поведінки на залізничному транспорті чи на залізничних об’єктах.

Основні причини загибелі сторонніх на залізниці – це перехід залізничних колій перед поїздом, що наближається (26 випадків), та у невстановлених місцях (21). Окрім того, до трагедій призводило ходіння по коліях (9) та небезпечно близько до них (6), знаходження у негабариті (2), перехід колій під потягом, чіпляння за вагони вантажного поїзда, знаходження скраю пасажирської платформи під час прибуття поїзда, селфі (по 1), а також ДТП, електротравми та спроби суїциду.

Щоб запобігти випадкам травмування та загибелі громадян на залізничних об’єктах, придніпровські залізничники в 2016 році провели для населення майже 2,1 тис. тематичних лекцій, розповсюдили понад 26 тис. пам’яток, залучали до співпраці регіональні ЗМІ. Загалом у профілактичній роботі протягом минулого року були задіяні 817 фахівців залізниці.

Придніпровська залізниця