приймальня - 044 351-42-01
 
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

З початку року майже 430 тисяч пасажирів Південної залізниці віддали перевагу електронному оформленню квитків

Обсяги продажу і бронювання залізничних квитків через Інтернет пасажирами Південної залізниці протягом чотирьох місяців 2016 року майже удвічі перевищують показники аналогічного періоду минулого року. Так, упродовж січня-квітня 428 тис. 750 квитків або 27% від загального числа придбаних проїзних документів (1 млн 578 тис. 900 квитків) було оформлено через Інтернет.

У січні-квітні 2015 році частка електронних квитків становила 14,9% від загальної кількості проданих і заброньованих проїзних документів - 199 тис. 603 квитки. Загалом за 4 місяці минулого року пасажирами Південної магістралі було придбано 1 млн 338 тис. 170 квитків.

Нагадаємо, електронні квитки стали доступні для пасажирів із 2013 року. Наразі такі проїзні документи діють на всі поїзди внутрішнього сполучення та мають статус розрахункового документа (фіскального чека).

Придбати електронні квитки пасажири можуть винятково через сайт Укрзалізниці - booking.uz.gov.ua. Такі проїзні документи пасажири роздруковують самі та йдуть на посадку до поїзда, без звернення в залізничну касу. Оформлення електронних квитків припиняється за годину до відправлення поїзда з початкової станції маршруту.

Південна залізниця