приймальня - 044 351-42-01
 
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

Чим «підкупили» пасажирів

Чим «підкупили» пасажирів


Комфорт, швидкість та прийнятна вартість квитка — три якості дизель-потяга сполученням Львів—Чернівці—Львів, що сприяють його популярності серед пасажирів.

Як зазначає начальник відділу ремонту та експлуатації служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Юрій Малоїд, потяг ДПКр-2 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу почав курсувати до головного міста Буковинського краю — Чернівців — з 5 жовтня 2015 р. Він одразу здобув популярність серед пасажирів, адже долає відстань між обласними містами у 267 км лише за 3 год 30 хв. На цьому напрямку він курсує щодня, окрім середи.

Втім, не лише швидкість та ціна проїзду приваблюють пасажирів до користування першим українським дизель-потягом такого класу. У рухомому складі досить комфортно протягом усієї поїздки. На це впливають не тільки зручні сидіння, а й чималий вільний простір, якого досягнуто за рахунок герметичних міжвагонних переходів, — до речі, через них проглядаються всі три вагони. У салонах завше свіже повітря, яке забезпечують потужні системи кондиціювання. Ще один позитив у тому, що дизельні двигуни, які розташовані під підлогою кожного вагона, працюють безшумно.

krmnch.jpgСеред зручностей — і доступність потяга для всіх категорій пасажирів. У одному з вагонів є автономні підйомники для людей з обмеженими фізичними можливостями: один — з лівого боку, інший — з правого. Окрім цього, і санвузол у вагоні достатньо просторий і має широкі двері. Він, що слід завважити, вакуумний. Та й прохід між сидіннями достатній для того, аби змогли проїхати люди на інвалідних візках або ж пройти матері з дитячими візками.

Розробники наголошують на тому, що дизель-потяг майже на 70 % комплектується запчастинами українського виробництва, решта — 30 % — це кращі вузли іноземного походження. Зокрема мерседесівські силові установки, пневмогальма... Але однією з переваг щодо безпеки руху є крашсистеми головних вагонів. У разі зіткнення вони основну силу удару беруть на себе, що дає змогу не лише врятувати життя членам локомотивної бригади, але й унеможливлює складання вагонів у «гармошку».

Щоправда, як зізналися у службі приміських пасажирських перевезень, усі ці переваги потяга на напрямку курсування Львів—Івано-Франківськ не спрацювали. На цій дільниці новий потяг почав їздити з 13 січня 2016 р., проте його середня населеність ледь сягає 20 %. Тому залізничники регіональної філії вже подумують про його відміну.

Протягом січня—березня 2016 р. у регіональній філії «Львівська залізниця» зафіксовано зменшення пасажиропотоку порівняно з відповідним періодом минулого року. У першому кварталі послугами сталевої магістралі скористалися 14 млн 682,6 тис. осіб, що на 0,6 % менше, аніж у 2015 р. Щоправда, в квітні очікується збільшення кількості пасажирів, адже до Великодніх свят призначено дев’ять додаткових поїздів.

maloid.jpgНачальник відділу ремонту та експлуатації служби приміських пасажирських перевезень регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Юрій МАЛОЇД:

— За підсумками роботи першого кварталу 2016 р., середня заселеність регіонального дизель-потяга Львів—Чернівці становить 70 %. Тобто пасажири із запропонованих 283 місць викуповують до 200. Це доволі високі показники, враховуючи те, що на маршруті є альтернативне залізничне сполучення. Якщо ж аналізувати населеність потягів по днях тижня, то найважче придбати квитки у вихідні дні, адже на 100 % він заселений у п’ятницю та неділю.

Газета "Магістраль"