приймальня - 044 351-42-01
 
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

Львівська залізниця відновила рух вузькоколійкою Антонівка-Зарічне

Сьогодні, 10 лютого 2016 року, вузькоколійкою Антонівка-Зарічне (Рівненська дирекція залізничних перевезень) відкрито рух після проведення ремонту. О 6.40 зі станції Антонівка поїзд вирушив у рейс згідно з графіком.

Для усунення пошкоджень, завданих крадіями, які викрали майже 5 км повітряної лінії зв’язку, залізничникам знадобилося шість діб. Ускладнювало ремонтні роботи і те, що такий кабель, який було викрадено, не виготовляють на теренах України, тому залізничникам довелося відшукувати запаси по всій території залізниці та доставляти до місця викрадення. Щодоби на відновлювальних роботах працювали до 10 осіб – залізничні енергетики, зв’язківці, колійники, фахівці апарату ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця».

Нагадаємо, від 00.00 год. 04.02.2016 року було припинено рух вузькоколійною залізницею Антонівка-Зарічне (Рівненська дирекція залізничних перевезень). Причиною цьому стало викрадення невідомими особами на перегоні Зарічне-Біла проводів повітряної лінії зв’язку загальною протяжність близько 5 км.

Львівська залізниця нагадує усім, що будь-яке втручання у роботу залізничного транспорту, порушення техніки безпеки можуть призвести до трагічних наслідків, зашкодити життю і здоров’ю людей та просить місцевих мешканців, усіх пасажирів вузькоколійної залізниці бути максимально уважними під час поїздок, терміново повідомляти залізничникам чи до правоохоронних органів про будь-які незвичні дії невідомих чи відомих осіб поблизу залізниці, проводити роз’яснювальну роботу серед населення щодо особливостей функціонування вузькоколійки та недопущення жодних втручань у її роботу, адже відновлення будь-яких елементів і систем на цьому об’єкті є надзвичайно складною, витратною і тривалою роботою. До слова, утримання вузькоколійки Антонівка-Зарічне щороку приносить залізниці близько 10 млн.грн збитку (у 2015 році – 10,6 млн.грн), відтак залучати кошти на відновлювальні роботи на цьому об’єкті магістраль не має змоги.  

Львівська залізниця