приймальня - 044 351-42-01
 
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

Іван Леводянський: цього літа пасажири змінили Крим на Одесу та Приазов’я

Цього літа більшість пасажирів Придніпровської залізниці переглянула свої пріоритети стосовно місць відпочинку. Про це повідомив начальник відділу вокзалів Придніпровської залізниці Іван Леводянський, підбиваючи підсумки літніх перевезень на прес-конференції, яка днями відбулася у інформагенції «Мост-Днепр».

«Пасажири, які раніше відпочивали у Кримському регіоні, цього літа віддали перевагу Одесі, - поділився спостереженнями Іван Леводянський. – Пасажиропотік у цьому напрямку за літо зріс у півтора рази порівняно з минулим роком: подорожуючі придбали понад 235 тис. квитків»

У зв’язку з різким зростанням популярності зазначеного напрямку на залізниці не тільки збільшили кількість поїздів на Одесу - у планах запуск швидкісного поїзда сполученням Дніпропетровськ-Одеса.

«На цей час таку відстань пасажирський поїзд проїжджає за 11 годин. А щоб було зручно пасажиру, має долати цю відстань за 5 - 6, - розповідає Іван Леводянський. - Це можливо, зокрема, за рахунок зменшення зупинок».

Традиційною популярністю відпочиваючих користується також «зелений туризм» - подорожі до західних областей, зокрема Львова. Протягом літа-2015 попит на квитки у цьому напрямку зріс на 10% порівняно з минулим роком. Так, у червні-серпні було реалізовано майже 26 тис. місць. Також як альтернативу кримським курортам відпочиваючим запропонували місця до Бердянська та Генічеська. Варто відзначити, що пропозиція суттєво перевищила попит. Так, пасажирам було запропоновано 77,5 тисячі проїзних документів, з яких придбали з них лише 18% (близько 14 тисяч). Дещо більше відпочиваючих зацікавили квитки на Бердянськ – було реалізовано 49,8 тис. місць із 62,3 тис. запропонованих.

«Однак пасажирів у цьому напрямку все одно побільшало, - констатує Іван Леводянський. – Минулого літа у напрямку Бердянська було придбано 42,1 тис. квитків. Отже, нам потрібно пристосувати вокзали та станції Приазов’я до такого потоку людей: вдосконалювати інфраструктуру, подовжувати пасажирські платформи тощо».

Загалом за три літніх місяці магістраль відправила близько 15,1 млн пасажирів. Як відмічає Іван Леводянський, порівняно з минулим роком пасажиропотік без урахування Криму зріс на 5% (14 млн 349,7 тис. осіб).

Також Іван Леводянський відзначив ще одну цікаву тенденцію. Пасажири-автомобілісти дедалі частіше стали брати у залізничну подорож своїх «залізних коней». Так, влітку було перевезено 317 автівок до Києва та зворотно, що на 20% більше, ніж торік. У львівського напрямку кількість транспортованих авто сягнула 382, що у 3,8 рази перевищує торішні показники (99 автомобілів).

До речі, у зв’язку з надзвичайною популярністю Одеси як курортного міста залізниця має намір запустити автомобілевоз і у цьому напрямку, а ближче до зимового сезону – до карпатського курортного селища Ворохта.

Довідка: Протягом літа 2015 року для організації перевезень та обслуговування пасажирів, вантажовідправників та вантажоотримувачів на Придніпровській залізниці була організована робота 18 вокзалів та 160 станцій, працювали 167 квиткових кас (вокзальних або на території міст), де пасажирів обслуговувало 394 касири.

До літніх пасажирських перевезень було підготовлено 550 вагонів, у тому числі 196 - обладнаних системою кондиціювання повітря. У дорозі пасажирів обслуговували 1 тис. 869 провідників, з яких 240 були практикантами – студентами Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту.

ДП "Придніпровська залізниця"