приймальня - 044 351-42-01
 
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

По двом областям обслуговування Одеської залізниці встановлять вартість проїзду за новими тарифами

З 1 травня 2015 року буде підвищено вартість проїзду пасажирів у поїздах приміського сполучення по Херсонській та Миколаївській областях (Херсонська дирекція залізничних перевезень Одеської залізниці). Тарифи збільшено по відношенню до існуючих на 30%. Вартість проїзду пасажирів у приміському сполученні за новими тарифами погоджена з облдержадміністраціями Херсонської, Миколаївської областей і визначаються залежно від відстані згідно з Правилами перевезень пасажирів.

Після підвищення тарифів, вартість повного квитка в приміському сполученні на території Херсонської дирекції залізничних перевезень встановлена від 5,40 грн. на перших 5 км до 30,50 грн. на 260 км залежно від дальності поїздки.

Проїзд для дітей віком від 6 до 14 років, як і раніше, становитиме 75% від вартості проїзду дорослого пасажира, а студенти так само користуватимуться 50% пільгою згідно з чинним законодавством.

Питання про перегляд тарифів на приміські пасажирські перевезення з метою їх подальшого підвищення одеські залізничники не піднімали перед облдержадміністраціями з 2013 року.

Основною причиною перегляду тарифів стало систематичне зростання цін на енергоносії, подорожчання матеріалів тощо, а високий рівень збитковості приміських перевезень не дає можливості залізничникам у повному обсязі виконувати оновлення рухомого складу, підвищувати комфортність та якість обслуговування пасажирів.

Слід зазначити, що дизель-поїзда серії Д-1 у приміському сполученні експлуатуються з 1983 -1986 років випуску. До 2016 року зношеність даних дизель-поїздів за умови подовження терміну служби становитиме 75%. За 2014 та 2015 роки на капітальний та поточний ремонти дизель-поїздів для Херсонської, Миколаївської областей витрачено 19,1 млн грн., що становить лише 42% від необхідних витрат, а дефіцит коштів на підтримання у робочому стані рухомого складу у 2014 році становить 50,3 млн. грн., крім цього на розвиток інфраструктури витрачено – 2,3 млн.грн., на придбання технологічного обладнання – 4,6 млн.грн.

Проте, незважаючи на значні витрати та серйозні збитки, за минулий рік Одеська залізниця не скасувала жодного приміського поїзда, а навіть ввела новий маршрут Миколаїв-Вантажний – Брилівка через Херсон, та подовжила маршрут слідування приміському поїзду Миколаїв-Вантажний – Новий Буг до станції Долинська.

ДП "Одеська залізниця"