(044) 351-42-90
(044) 351-44-88
Укрсервіс Мінтрансу
державне підприємство
01135, м.Київ, просп.Перемоги, 14

Придніпровська залізниця завершує підготовку до роботи в осінньо-зимовий період

За десять днів придніпровські залізничники повинні закінчити більшість робіт з підготовки до зими – уже виконано понад 90% запланованих заходів. Дедлайн усіх підготовчих робіт – перше листопада.

Зокрема, до осінньо-зимового періоду на залізниці підготували 2323 виробничі будівлі, два житлові будинки та чотири гуртожитки. Відремонтовано й утеплено майже 2,7 тис. вікон і дверей у службових та виробничих приміщеннях, оновлено понад 20 тис. кв. м покрівель.

Ремонтно-налагоджувальні роботи провели в 516 виробничих котельнях, оновлено 766 опалювальних систем, близько 18 км тепломереж, майже 378 км водогонів та каналізаційних мереж, 62 км електромереж.

Майже стовідсотково готова до ліквідації наслідків зимової негоди автотракторна й спеціальна техніка та інвентар, зокрема 484 одиниць автотранспорту, більш як 40 кранів на залізничному ходу та козлових кранів, 50 спеціальних снігоприбиральних машин (СМ, СДПМ та інших), майже 10 тис. одиниць інструменту та інвентарю.

Утім, на магістралі не забули і про рухомий склад, зокрема відремонтували та підготували до роботи в зимових умовах 110 локомотивів, майже 500 вантажних і близько 180 пасажирських вагонів.

Забезпечувати безперебійний рух у заметілі та за низьких температур залізничникам допоможуть пристрої електрообігріву та пневмообдувки стрілочних переводів, яких цьогоріч на магістралі підготували 240 та понад 2,1 тисячі відповідно, а також підготовчі роботи на колійній мережі (понад 256 км), контактній мережі (більш як 694 км), на стрілках та перегонах, обладнаних системами централізованого блокування та зв’язку.

Придніпровські залізничники звернули увагу і санітарно-побутові приміщення. Так, підготовлено до зими 70 пунктів обігріву, понад тисячу гардеробних та душових, близько трьох десятків сушарень, а також відповідним чином проінструктували усіх «первозимників».

Триває робота із забезпечення залізниці необхідним для стабільної роботи усіх господарств запасом вугілля, а також із закупівлі потрібної кількості зимового одягу та взуття для залізничників, насамперед тих, хто працюватиме надворі.

Придніпровська залізниця